Bestelproces

Kantoormeubelen online kopen

Tegenwoordig wordt er steeds vaker via internet gekocht. Zo ook bij meubels voor op de werkvloer. Om een goed keuze te maken voor uw kantoorinrichting, is het belangrijk dat u shopt bij een betrouwbare kantoormeubelen webshop

ABC kantoormeubelen, betrouwbaar en snel 

Bij ABC kantoormeubelen bestelt u uw nieuw kantoormeubilair, zoals een bureaubureaustoeldirectiemeubilair of een vergadertafel online voor de laagste prijs. U klikt eenvoudig weg op een product naar wens en daarna op de groene button. Bijna alle meubelen hebben keuzemogelijkheden. Zo bepaalt u zelf hoe uw meubel er uit moet zien. In uw winkelmandje vindt u een overzicht van de door u geselecteerde producten.

Keuzemogelijkheden kantoormeubels 

Bij alle kantoormeubelen die wij aanbieden op de site, hebben wij mogelijkheden voor aanpassingen en keuzemogelijkheden. Zo kunt u kiezen uit kleuren, materiaal en nog veel meer. Daarnaast wordt er bij het bestelproces aangegeven, wat handige producten zijn om er eventueel bij te bestellen. Als u uw gewenste kantoormeubelen niet kan vinden op onze site, bel ons dan gewoon. Wij zijn al meer dan 125 jaar de specialist in kantoormeubels en projectinrichting. De kans is zeer groot dat wij uw kantoormeubel toch kunnen leveren.

Inloggen op de Webshop

Bent u reeds klant, voert u uw e-mailadres en wachtwoord in om in te loggen. Bent u een nieuwe klant, dan klikt u op de knop ‘registreren’. Hier kunt u uw gegevens invullen en word er een bevestiging gestuurd per e-mail. Zo weet u dat uw bestelling is ontvangen.

Op het moment dat u heeft besteld, gaat u een betaalplicht aan. Er zijn meerdere betaalmogelijkheden. U kunt onder andere betalen via:

  • Ideal
  • Visa
  • Mastercard
  • Afterpay
  • Paypal
  • Klarna

Leveren van de kantoormeubelen

De levering van uw kantoormeubilair is bij een bestelling van boven de 500 euro volledig gratis. Tegen een kleine meerprijs monteren en huizen wij uw meubilair op de juiste plaats in uw pand. Ook het verpakkingsmateriaal nemen de bezorgers dan mee retour. 

Wanneer uw bestelling is geplaatst, komt deze in ons planningsysteem voor levering terecht. Vervolgens wordt de bestelling verzameld en zo snel mogelijk geleverd vanuit 1 van onze distributiecentra. De levertijd is afhankelijk van de routeplanning. Wij streven er naar tussen de 1 en 15 werkdagen te bezorgen. U wordt gebeld voor een afspraak. Wij nemen dan ook uw bestelling nog even door om alles te controleren. Sommige artikelen worden op maat gemaakt. In dat geval kan de levertijd afwijken. Kantoormeubelen passen niet in een envelope en worden met onze eigen vrachtauto’s bezorgd. Wij doen er alles aan zo snel mogelijk te leveren en houden op zo goed mogelijk op de hoogte over het bezorgmoment.

Heeft u toch nog vragen tijdens het bestellen, dan kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling: +31 (0)10 30.35.300

Wat leveren wij nog meer? 
ABC kantoormeubelen kan in principe alles leveren, ook buiten ons assortiment.  U kunt bij ons terecht voor een bureaubureaustoelvergaderstoelenkantinestoelenarchiefkastenladeblokkendirectiemeubilairreceptiebalies en nog veel meer kantoormeubilair en meubilair voor kantoorinrichting.

Productcategorieën

ABCKantoormeubelen © All Rights Reserved

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Model- en prijswijzigingen op kantoormeubels voorbehouden. Alle prijzen van kantoormeubilair op deze site zijn exclusief BTW tenzij anders vermeld. Op alle verkoop via ABC Kantoormeubelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.