Visie ABC Kantoormeubelen

Visie ABC Kantoormeubelen

“De kantoormeubelen webshop van Nederland en België”
Hoogwaardige kantoormeubelen, voor een lage prijs met een klantgerichte service en gratis verzending boven het bedrag van €. 500,-  Wat wilt u nog meer? Wij kijken uitsluitend naar de wens van de klant! Omdat u al genoeg betaalt!

Kantoormeubilair is belangrijk voor het goed functioneren op de werkplek. De meubelen aan eisen voldoen, waardoor er een gezonde werkplek wordt gecreëerd en de werkproductiviteit stijgt. De goede houding kan al gestimuleerd worden, door verstelbare bureaus en bureaustoelen, maar ook door goed advies!

Daarnaast is het belangrijk dat de kantoormeubelen van hoogwaardige kwaliteit zijn, omdat het een investering is voor een aantal jaar en u er elke werkdag er gebruik van zult maken. Daarom zeggen wij “duurzaam”

Wij hebben een visie opgesteld, die niet gericht is op ons, maar op de klant! Met een aan 125 jaar kennis en ervaring in huis en helpen u graag bij uw beslissingen!

Hoogwaardige kantoormeubelen, voor een lage prijs met een klantgerichte service! Tevredenheid van de klant staat bij ons op nummer één! 

We leggen onze visie uit, doormiddel van de volgende punten: 

Onze visie is een betere kantooromgeving voor zoveel mogelijk mensen. Ons bedrijfsconcept sluit aan bij die visie door het aanbieden van een breed assortiment functionele en goed vormgegeven kantoormeubelen tegen lage prijzen! Betaalbare kwaliteit voor iedereen, Kwaliteit hoeft niet duur te zijn! “That’s the deal.”

Ons team bestaan uit mensen met ruime kennis ervaring en jongeren met nieuwe ideeën en technieken. Zo zijn wij altijd in beweging! Wij gaan mee met de tijd, maar houden ons vast aan de oude principes van “niet moeilijk doen, als het makkelijk en snel kan!” Zo kunt u altijd terecht bij ons met vragen! Wij geven u gratis advies en helpen u graag met beslissingen maken. Of het nu gaat om kleurstellingen, ergonomie op de werkplek, over opstelling of om gewoon gezellig over gedachten te wisselen met een kopje koffie. Wij zijn er graag voor u!

Wij bieden inrichting ideeën voor elk kantoor. Onze binnenhuisarchitecten helpen u graag doormiddel van tekeningen en adviezen om dit voor u inzichtelijk te maken. Voor gratis advies kunt u mailen naar info@abckantoormeubelen.nl of u kunt bellen naar: 010 30.35.300

Het is altijd mogelijk om custom made of andere kantoormeubelen buiten ons assortiment te bestellen. Wij bekijken samen met u de mogelijkheden.

Als extra service bieden wij gratis verzending. Of het gaat om een enkele bureaustoel, of tientallen bureaus, het maakt niet uit! Wij geven graag deze service aan elke klant, aan elk getal, waar u ook woont, in Nederland of België. U dient wel voor 500 euro excl BTW te bestellen.

Het is ook een mogelijkheid om een bureaustoel of bureau op proef te nemen, zonder extra kosten. Bel ons voor de voorwaarden

Bijna (alle) kantoormeubelen zijn uit voorraad leverbaar en kunnen snel bezorgd worden! Als u haast heeft met de levering, kunt u direct contact opnemen met ons.

Bij ons is er de mogelijk om op factuur te betalen. Dit is alleen mogelijk voor bedrijven, en na een credit controle. Particulieren kunnen wel via Klarna en Afterpay betalen.

Wat leveren wij nog meer?

ABC kantoormeubelen kan in principe alles leveren voor uw kantoor, ook buiten ons assortiment om.
U kunt bij ons terecht voor een bureau, bureaustoel, vergaderstoelen, kantinestoelen, archiefkasten, ladeblokken, directiemeubilair, receptiebalies en nog veel meer kantooraccesoires.

Al onze kantoormeubelen

ABC Kantoormeubelen heeft duizenden kantoormeubelen op voorraad in alle vormen en maten denkbaar.

ABCKantoormeubelen © All Rights Reserved

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Model- en prijswijzigingen op kantoormeubels voorbehouden. Alle prijzen van kantoormeubilair op deze site zijn exclusief BTW tenzij anders vermeld. Op alle verkoop via ABC Kantoormeubelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.