Klachten

Wij doen er alles aan om u tevreden te stellen en te houden. Wij verkopen kantoormeubelen met een zo hoog mogelijke kwaliteit en tegen een zo laag mogelijke prijs. Als u een desondanks toch een klacht heeft, bel ons gewoon en we lossen het samen op.

Wij vinden het bijna ondenkbaar dat wij uw klacht niet kunnen oplossen, maar het zou natuurlijk altijd kunnen voorkomen.
U kunt dan terecht bij De Geschillencommissie www.sgc.nl

U kunt ook terecht bij bij het Europese online geschillenplatform (ODR). http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Voor opmerkingen en/of klachten kunt u contact opnemen met onze klantenservice of mailen naar: info@abckantoormeubelen.nl
Wij nemen binnen 48 uur contact met u op om uw vraag of klacht inhoudelijk te beantwoorden.

Ook kunt u bellen naar de volgende nummers: 

+31 (0)10-30 35 300

 

ABCKantoormeubelen © All Rights Reserved

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Model- en prijswijzigingen op kantoormeubels voorbehouden. Alle prijzen van kantoormeubilair op deze site zijn exclusief BTW tenzij anders vermeld. Op alle verkoop via ABC Kantoormeubelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.