Bel mij!

Een van onze collega’s gaat u proberen zo snel mogelijk te contacteren!
(Circa 15 minuten wachttijd)

Algemeen

Extra

Klantenservice

Kantoormeubelen leasen

Wilt u een nieuwe vestiging openen of zijn uw bureaustoelen simpelweg afgetakeld en de kanten van uw bureau versleten? Of wilt u uw kantoor een nieuw uiterlijk geven?

Het leasen van kantoormeubilair gaat bij Abc Kantoormeubelen snel, veilig en eenvoudig! Wij bieden een breed assortiment aan kantoormeubilair en projectinrichting.
Abc kantoormeubelen kan in principe alles leveren, ook buiten ons assortiment. U kunt bij ons terecht voor een bureaubureaustoelvergaderstoelenkantinestoelenarchiefkastenladeblokken
directiemeubilairreceptiebalies en nog veel meer kantoormeubilair en meubilair voor kantoorinrichting.

Welke redenen u ook hebt, een ding staat vast; een nieuwe inrichting kost geld! Vooral in economisch onrustige tijden worden aanschaffingen van deze aard graag uitgesteld of in het geheel niet gerealiseerd om de liquiditeit of de kredietlijn te sparen.

Niet meer wachten:

Ook al is het leasen van kantoormeubilair niet heel bekend, dat maakt het niet minder aantrekkelijk. Kantoormeubilair heeft door de gemiddeld lange gebruiksduur een zeer lange afschrijvingsperiode. Het leasen van kantoormeubilair is vaak uiteindelijk goedkoper dan kopen.

• de liquiditeit wordt gespaard.

• de kredietlimiet wordt gespaard.

• gelijkblijvende, goed calculeerbare termijnen.

• belastingvoordelen aangezien de termijnen tot de bedrijfskosten kunnen worden gerekend.

• nieuwe investeringen ook in economisch onrustige tijden

Bij operational lease kan degene die de goederen afneemt het meubilair gebruiken, maar blijft degene die de lease aanbiedt gedurende de leasetermijn

juridisch en economisch eigenaar van de goederen.

Operational lease van kantoormeubelen geeft de afnemer veel financiële vrijheid. Er hoeft namelijk geen investering gedaan te worden die de liquiditeit aantast. Door het maandelijks voldoen van de maandtermijnen krijgt de klant de beschikking over het zelf uitgekozen meubilair. Er is geen enkele beperking in de keuze van het meubilair.

Omdat het meubilair bij operational lease niet op de balans geactiveerd wordt is er geen effect op de balansverhoudingen (off balance) hetgeen met name voor de solvabiliteit geldt.

Wanneer u een leaseaanvraag wilt indienen, en hiervoor in aanmerking wilt komen, hebben wij onderstaande gegevens nodig:

1. Productinformatie (wat exact)

2. Investeringsbedrag.

3. Gewenste looptijd.

4. Minimale orderwaarde moet 15.000 euro excl btw bedragen

4. Uw bedrijfsgegevens (inclusief uw BTW nummer)

Wij zijn telefonisch te bereiken voor verdere info 7 dagen per week, 24 uur per dag, op:

010 30 35 300

ABC Kantoormeubelen adres:

Sapias Holding B.V.
Wattstraat 2/4
3335LV Zwijndrecht
Nederland
K.v.K nr.: 58485333 
btw code: NL853059706B01
Bank: NL74 RABO 0338101535
https://www.abckantoormeubelen.nl

ABCKantoormeubelen © All Rights Reserved

Model- en prijswijzigingen op kantoormeubels voorbehouden. Alle prijzen van kantoormeubilair op deze site zijn exclusief BTW tenzij anders vermeld. Op alle verkoop via ABC Kantoormeubelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.